Sunday, January 3, 2010

1st day in sk0ol...4/1/2010


Pagi ni awal2 dah bangun, anak aku dah semangat nak ke sekolah, masuk darjah 1...sekolah dekat jee, so kuar dlm kui 7.15am, tapi jem pulak pagi ni..keta pon byk..last2 kui 7.30am jgk baru sampai..selalunya tak sampai 10 minit dh sampai..Kebetulan aku off day hari ni, XYL pulak mmg purposely amik cuti utk hantar azim ke sekolah, so sama2 laa hantar ke sekolah..Perhimpunan pon dah nak mula..elok setel je perhimpunan ujan pulak turun..terus bergerak ke kelas masing2, tapi masih belum ditetapkan lagik kelas mana..ni utk sementara jee..lepas dah buat ujian, baru ditentukan kelas mana nak masuk...

Kelas Darjah 1 ada 2 je..dua2 kelas ni takde kerusi, cuma ada meja jee, pelajar dok bersila..aku tgk tadi yg baring pon ada, dah boring gamaknya...hehehe..

Alhamdulillah, anak aku dah boleh bawak diri..maybe sebab dah pernah ke kelas tadika sebelum ni, dia dah biasa bercampur dgn kawan2..tak mcm aku masuk darjah 1 dulu, mmg tak pernah masuk kelas tadika pon..huhuhu..

Azim & Dina kat kantin time rehat..Dina dok sibuk jee tanya bila nak hantar dia ke sekolah..dia dah x sabar2 nak masuk tadika...tadi azim masuk kelas pon dia nak ikut masuk..
Apa pon all the best utk Azim...Ibu & ayah mendoakan yg terbaeeeekkkkk utk azim...lepas ni giliran dina pulak...


No comments:

Post a Comment