Friday, July 15, 2011

TT @ P44 autoworks



Esok dah genap seminggu TT berada di worksyop P44, permatang pauh..hantar sabtu lepas 9 July, suh P44 setelkan masalah leaking, gearbox, tukar clutch plate dan re-born balik enjin L2S aku tuu aka overhaul..13 July enjin aku dah siap angkat dari body, pastu Gar call bagitau head L2S aku crack..adoiiii, dok rembat sangat, ni la jadi gamaknya..

Enjin dah siap angkat

Esok pagi aku nak gerak pi P44 hantar head spare...Mujur la aku ada head spare ni, tapi yg ni complete siap dengan fuel rail, turbo stendet L2S dan pungkoq ekzos..punya berat aku angkat keluar dari store petang tadi..aku pulak takde tools nak buka asing2 utk bawak head saja, so angkut je laa semua pi P44 esok..
Head spare..


P44 ni worksyop kampung je, tapi keta punya laa banyak..semua keta depa boleh servis, overhaul..takde hal punya...hantar je, tapi takleh la nak siap cepat2..kena tgk keadaan laa byk mana keta yg dok Q tunggu giliran..Sekarang P44 dah bertambah maju, wifi percuma pon dah disediakan utk pelanggan2 P44..

Blog P44 : http://P44autoworks.blogspot.com
FB P44 : http://www.facebook.com/P44autoworks

No comments:

Post a Comment