Tuesday, December 27, 2011

Salam semua,

now free sket nak update..Iqbal tengah Tdo, ayah dia pulak p department dinner..ni yang curik masa utk update blog.

tak puas cuti, kalau company bagi 3 bulan kan best..rasa macam nak propose jer kat management kot-2 boleh dapat 3 bulan.dengar citer ada sesetengah company swasta bagi 3 bulan cuti bersalin.Kan best kalau malakoff pun bagi..hehhe.Next week dah nak kena masuk opis..kalau ikutkan last 2 week aku dah kena keje..saja aku extend lagi cuti..syok pulak dok umah jaga anak-2 dan uruskan rumahtangga nie hehehe.aku pernah tanya kat suami nak berenti keje..gatai mulut kan tapi rejected..huhuhuh.

Sebenarnya aku tak ready nak tinggalkan Iqbal..sejak habis pantang hari-2 aku pikir camner aku nak tinggalkan Iqbal.Bersalinkan iqbal nie boleh dikatakan banyak aku ngan suami yang buat sendiri..especially mandikan dia, tdokan dia, anak-2 sebelum nie mak aku yang mandikan sebab aku tak berani nak buat...orang-2 tua ada la kata kalau air mandi anak yang masih melekat kat badan dia and pas tu kita peluk dia masa lepas mandi..hubungan tu lagi erat dan anak lagi manja dengan kita..ermmm entah la maybe betul la kot dengan apa yang aku rasa skang nie..tengoklah nanti camner sama ada aku boleh ke tak face situasi nie.( silap-2 aku extend lagi ).

Untuk Iqbal,
Time ibu keje nanti jangan nangis-2 tau
Time ibu keje nanti iqbal kena minum susu dalam botol tau
Time ibu keje nanti Opah / makcik yang akan bagi iqbal mandi, pastu tuam pusat Iqbal tau
Time ibu keje nanti Iqbal kena jadi budak baik tau
Time ibu keje nanti opah / makcik akan tukar pampers iqbal kalau iqbal buat inti tau..
Time ibu keje nanti ibu call yer..dapat dengar sore iqbal sket-2 pun xpa la..


Luv u





1 comment: