Friday, April 13, 2012

11 April 2012

Hari Rabu lepas, 11 April 2012
- merupakan hari cuti umum utk seluruh rakyat Malaysia sempena hari pertabalan Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah..Istiadat pertabalan itu sempena pelantikan baginda bagi menggantikan Sultan Mizan Zainal Abidin yang telah tamat tempoh pemerintahan pada 12 November tahun lalu.

11 April 2012 - Aku kena bergerak ke Shah Alam sebab 12 April ada urusan di opis Trisystem kat Bukit Jelutong.. So decided utk check in kat Hotel Concorde Shah Alam, corporate rate RM238 per nite. Ni kali kedua aku dok hotel ni..Lepas zohor wife aku hantar ke Manjung utk car pool dgn "Din Lekir Agro" (lekiragro.blogspot.com). Hanafe gerak lewat sket sbb dia keje pagi hari tu..

11 April 2012 - Gegaran gempa bumi di Sumatera terasa sampai ke Manjung..masa tu aku dah on the way menghala ke Shah Alam..Gempa bumi dgn kekuatan 8.9 skala richter telah menggegarkan Tesco Manjung, kebetulan wife & anak2 aku ada kat situ masa kejadian..Lepas diorang hantar aku kat rumah Din, terus ke Tesco nak beli barang dapor..Alhamdulillah takde sebarang kejadian buruk yg berlaku.

No comments:

Post a Comment