Monday, August 20, 2012

Tuuuu diaaa..

Memang lama betoi tak update blog..tak dak masa laa, bz dok kejaq mid year KPI..banyak yg tak fulfill lagi..sat ja dah setengah tahun berlalu..Banyak jugak event yg dok joint cuma tak berkesempatan nak upload gambo dalam blog..Dikesempatan bekerja di hari raya ni, boleh laa update sikit2 gambo yg ada dlm kamera..

Malakoff Sport Carnival
Tahun 2012, buat kat Penang..Mulanya aku tak dapat pergi sebab kerja, last2 ejas punya ejas dapat jugak pi..ni kali kedua kot yg aku join Malakoff Sport Carnival..1st time dulu join masa buat kat Lumut, tak ingat la tahun bila..

Kat penang stay kat Vistana Hotel Bukit Jambul..Malakoff cukup suka betoi booked hotel ni..Event cycling Malakoff Interstate pon aku stay kat hotel ni jugak, ada corporate rate kot..Aku takde terlibat main game apa pon, saja je pi, teman mem aku sebab dia komiti sport carnival..Sambil tu boleh jugak jalan2 ke Penang..Mem aku je ada main futsal & boling..aku tolong jaga anak je la..huhuhu..

Team Boling Lumut Power Plant
Sampai tertido Iqbal..

Futsal pulak buat kat Safira, Seberang Prai..awai2 lagi dah drive pi naik jambatan..balik saja naik feri..tapi dekat sejam jugak laa Q tunggu turn naik feri..kalau balik bukit jambul naik jambatan dah lama sampai..






Malam ada grand dinner, buat kat Berjaya Hotel..lebih kurang 30minit jugak drive dari Vistana Hotel..Penang biasa laa, jemmmm..Dinner malam tu sekali dgn penyampaian "Long Term Service Award" utk yg dah bekerja dgn Malakoff selama 10 tahun & 15 tahun..Kalau ada lagi LTSA tahun depan merasa laa aku pulak naik pentas utk 15 tahun..


2 hari 1 malam dok kat Penang, dok pekena kayu nasi kandar je la kat belakang Vistana Hotel..tuuu diaa, mana adaaaa daaahhhh habaq hangggg..!!!




No comments:

Post a Comment