Wednesday, November 4, 2009

Belalang ooo Belalang..!!!

Ish,ish,ish..rupanya ada yg menumpang...patut laa kayuh x laju..huhuhu...(alasan jee tuu, padahal mmg tak kuat kayuh pon..) Ni ada beberapa ekor yg aku dpt amik gambo, selama ni dok menemani aku training kayuh pepagi..

Aku layan Tour de spain kee atau Tour de Lombardi hari tu kat chnl 814, x igt dah..tetiba cameraman tu fokus kat beskal team apa ntah aku dah lupa..ada iguana kat roadbike dia..menarik jgk idea tuu, mmg menjadi perhatian ramai..

Kebetulan XYL aku, 9W2SEV gi beli barang dapur terjumpa cicak ni, terus dia belikan utk aku..tu yg silih berganti depa ni start menumpang roadbike aku kuar berkayuh..

Aku bawak cicak ni pi penang hari tu masa join kayuhan bersama CM..syok jadi lead group, pasai bila aku slow jee ramai yg potong dan tegur cicak aku tuu..bukannnya nak tegur aku, tapi tegur cicak tuu..especially masa climbing kat balik pulau dan teluk bahang...hehheee..

Aku dok layan citer belalang kat astro ni, lepas ni nak pi cari belalang laa pulak..huhuhu.."Belalang ooo Belalanggg.."







No comments:

Post a Comment