Sunday, November 8, 2009

Malakoff Power Team Relay - Powerman Malaysia

Pagi kui 6am dah siap2, ready utk ke manjung bersama XYL,9W2SEV..A millions thanks to my lovely XYL for the full support disepanjang penglibatan dlm sukan berbasikal ni..Dia la peneman setiap event berbasikal yg aku sertai sejak 2005..Siap je loading beskal dlm kete, zasssss ke stadium manjung..kui 7 sampai, setup beskal..transition area tutup 7.15am..kelam kabut jgk laa..hehehe..jumpa lagi myvi putih, 9W2XSV, parking sebelah keta aku..tuannya dh x jumpa..cuaca menarik pagi ni..harap2 x ujan..

Runner aku start lari 7.45am utk 5.5km pertama...ada 5 team je dlm kategori yg aku join ni, kategori Malakoff Power Team Relay...aku 1 team dari Lumut, yg 4 team lagi dari KL HQ...tgk 1 team tu mmg kuat, runner power, cyclist pon power..dah mcm aku jangka, runner dia sampai 8.15am..2nd team runner sampai 8.20am..wow lajuu depa ni..aku dok tunggu mana laa runner aku..at last 8.30am runner aku sampai ke transition area..lega rasanya..kalau leh maintain posisi ni, baru dpt tempat ke 3..2 team lagi aku x kisah dh, capai je beskal, terus kayuh.

Alhamdulillah aku leh maintain 28km/h~35km/h sepanjang laluan, pastu drafting sikit2 blkg org, curi2 angin..hehhee..dlm powerman ni, mana leh main cucuk angin..kena tangkap dgn marshall leh DQ oooo...kaki pon respon baeeekkk punya pagi ni..tekan jee, pergiii..huhuhu..9.30am aku sampai kat transition area,lbih krg 1 jam jgk laa abiskan 32km pertama..

mengikut un-official result, team aku dpt no 2 dari 5 team yg bertanding..runner aku dpt potong runner team no 2 tadi..tp x kisahla no baper pon, janji happy..masuk pon free, hanya utk support event Company je..Terima Kasih Malakoff, Insyaallah Powerman tahun depan kita jumpa lagi..

Finisher Medal & Towel PowerBar kali ni spesel siap ada logo Powerman Malaysia x mcm tahun2 lepas...

Sijil & Finisher Medal

Gambo dgn 1st & 2nd runner aku..welldone guys..!!!

Baru kuar dari transition area



Bersama 9W2SEV

Bike Course

Finisher





No comments:

Post a Comment