Wednesday, February 17, 2010

Mini ReUnion



salam semua,

hari sabtu lepas iaitu 6hb Feb 2010 aku , kak liza ( HQ staff - ex - lumut staff ), kak yati,kak ida ( Prai power plant - Ex lumut staff )kami berkumpul beramai-ramai di rumah kak kiah..asalnya member opis ada kenduri kahwin anaknya..kebetulan rumah depa nie bersebelahan..so lepas makan kat rumah kenduri..kami pun mula la berkumpul kat rumah kak kiah.lama la jugak kami bertandang nak dekat pukul 6 baru balik.Dalam kami bersuka-2 sebab dapat berkumpul...ada sepasang hati yang sedih dah berduka dan merindu..orang yang aku maksudkan adalah kak kiah dan suami .Dia nie baru saja kematian anak lelaki.Arwah nie seorang yang hensem, putih, tapi dia istimewa,nama dia ABID...dia ada pasangan kembar namanya ADIB..umur mereka skang dah darjah empat.Arwah nie adalah anak kesayangan kak kiah..dulu masa aku praktikal dekat tempat yang aku keje sekarang nie la....aku selalu tumpang kak kiah p keje..so aku ada la jugak dukung-2 anak dia, main-2 dan dia suka pegang muka aku dan suka senyum tu yang aku dok ingat sampai sekarang.Takper lah aku tak nak citer lebih-2 sebab aku tak mau dengan cerita aku ini boleh menambahkan lagi kesedihan dia, walaupun aku tahu dia terlalu rindukan anak dia( blog arwah - http://allaboutdewihatiku.blogspot.com)kak kiah buat khas untuk arwah

Tapi walaupun kak kiah sedang bersedih dengan 'kehilangan' anak kesayangan dia...dia sanggup masak untuk kawan-2 yang nak datang...menu dia hari tu..laksa mee dan pulut inti..ermm laksa mee dia masak memang sedap...laksa mee nie tak semua orang tahu dan suka makan..sebab laksa mee nie popular kat pangkor and pantai remis.Dah menjadi kebiasaan...kalau member -2 dari KL datang mesti nak makan laksa mee, pendek kata special request la.Thanks kak kiah sebab masak untuk kawan-2 yang nak datang.

So dah tak tahu apa nak tulis..Jom kita layang gambor yang sempat di snap.



aku ( baju biru ) dengan kak liza



nie gambar kak yati ( baju merah ) ngan kak ida ( baju kuning )...depa nie bakal berbesan..hehehe



Bakal besan yang serasi



senyum dapat makan laksa mee..layannnnnnn



lelaki baju merah nie suami kak ida, Baju kemeja hijau tu Encik Zainal ( Ex-boss 9W2LPP) dan yang duduk di tepi pintu tu adalah suami kak kiah.



kak ida asyik sungguh dok cari ketam



tegak jer duduk perut kenyangggggggg...




No comments:

Post a Comment