Sunday, March 13, 2011

Monday Blues

hai...
aku rasa dah lama sangat aku tak cuci sawang under 9W2SEV nie...malas yarabbi..tengok member yang lain kemain semangat lagi update blog and BW...ermmm hari nie monday..mood memang tarakkkkk..buat keje kat opis pun macam badan xder tulang...duduk pun senget...tangan kanan pegang mouse tangan kiri tongkat dagu..nie dah memang rasa malas tahap gabannn...nasib kerusi tu ada tempat sandar kalau tak aku dah meniarap atas kapet opis nie...esok  sampai jumaat aku xder opis..2 hari training kat Holiday Villa ( Rabu + khamis )..jumaat cuti..ingat plan nak bawak my lovely son and daughter g jalan-2.tempat tak tau lagi....tggu LPP decide...harap-2 dia setuju.....ermmm K lah nak melayan perasaan jap..daaaaaaaaaaaa




 memang teruk ...

tak tau la apa nak jadi

Zairi nie maybe sama jugak cam aku..minggu nie nak p vietnam..confirm lagi malas nak keje..balik jer la.

4 comments:

  1. ni mesti fikir nak gi kemana bercuti...hehehe...

    ReplyDelete
  2. morning sickness ek? da brape bln? hik3. tahniah

    ReplyDelete
  3. To ann,
    tak pikir pun annn..memang malas tahap gaban nie

    To anonymous,

    ermmm ...hehehehe

    ReplyDelete
  4. tu bukan morning sickness, tu dah macam boring sickness..

    ReplyDelete