Friday, March 11, 2011

Gempa bumi Jepun


Gempa bumi yg berlaku adakah disebabkan oleh High-frequency Active Aural Research Program (HAARP)..? byk kajian dh dibuat sebelum dan selepas kejadian gempa bumi di Jepun ni..byk konspirasi mengatakan ini adalah berpunca dari HAARP, senjata yang dibangunkan oleh US dan Rusia yg terletak di Alaska..HAARP mempunyai kebolehan utk memanipulasi climate control dan could be used to test the ability “to deliver very large amount of energy, comparable to a nuclear bomb, anywhere on earth”, “changing the weather patterns”, “blocking all global communications”, “disrupting human mental processes” and mind control, communicating with submarines, and “xraying the earth”.

Projek HAARP menggunakan satu isyarat berkuasa 3.6MW, dalam frekuensi 2.8Mhz–10MHz jalur HF [Frekuensi Tinggi], dipancar ke dalam ionosfera. Isyarat boleh dihantar secara pulse atau berterusan dan berpotensi mencetuskan banjir, kemarau, puting beliung dan gempa bumi.



Data HAARP induction magnetometer yang diambil dari university tokyo menunjukkan HAARP telah diONkan pada kira-kira jam 0:00 pada 9 Mac, 2011 UTC dan kekuatan signal semakin kuat dari tarikh itu. Di sini ialah data untuk terakhir 36 jam:


Ini pulak data yang diambil sejak seminggu lalu sebelum gempa bumi, HAARP telah diOFFkan dengan melihat data HAARP induction magnetometer lebih kurang ini setiap hari:


Tapi kenapa jepun..? Adakah kerana ekonomi Jepun ialah ketiga terbesar di dunia. Jika sasaran ialah untuk memusnahkan negara-negara terkuat dunia, Jepun memang satu daripada tumpuan utama. Ataupun mungkin satu serangan pada kemudahan nuklear Jepun kot..mengikut laporan berita, radiasi 1,000 kali ganda dari paras normal dikesan di bilik kawalan di salah satu loji nuklear Fukushima Daichi, Jepun akibat kegagalan sistem pendinginan berfungsi dikatakan sebagai punca radiasi meresap keluar di satu loji manakala di dua loji yang lain suhu semakin meningkat.

Apabila HAARP telah diONkan, dan dihalakan ke negara2 tertentu, perubahan pada struktur dan warna awan, langit akan berlaku..Lepas ni boleh la pandang2 ke langit tengok kot2 ada perubahan struktur, warna pada lapisan awan..

No comments:

Post a Comment