Thursday, October 13, 2011

Menghitung Hari

Hai Korang Jangan pikir tajuk yang aku tulis nie menghitung hari nak menamatkan zaman bujang tau..tu semua citer 9 tahun yang lepas.aku menghitung hari nak bersalin..uwaaaaa takut sangat.siang malam berdoa agar aku dapat bersalin dengan mudah dan selamat semuanya.sampaikan anak dara aku yang 5 tahun pun berdoa juga..terharu aku bila dengar dia berdoa lepas solat maghrib semalam kuat pulak tu.. ekceli aku punya due 21hb oct 2011..jumaat nie dah cukup 39 weeks..minggu nie aku masih bekerja lagi..minggu depan start cuti..yahooooooo..hehehehe.member kat opis nie ramai dah bising kat aku bila la aku nak cuti..ada yang nak offer hantar p klinik pun ada..suka jer depa nie tau.tapi yang terkejut nya..ada la bos besar kat sini..siap tanya lagi bila aku nak cuti..siap teka jantina lagi...bila aku kata dia teka salah dia siap cakap xper kita tunggu nanti bila baby dah keluar.wahhhh.kalau bagi hadiah ok gak.hehehe. oklah nanti sambung na tata

1 comment:

  1. semoga Allah permudahkan segala urusan bersalin awak ye ... tak sabar nak nengok baby baru, yay ! he heheh ....

    ReplyDelete