Wednesday, January 11, 2012

Happy Birthday - Mohamad Azim Hakimi @ 9 yrs

Hai semua,

Hari ni genap 9 tahun umur anak aku yang sulung.Semalam siap kol aku lagi kat opis bagi reminder pasal dia nye birthday.malam tadi aku wish kat dia tapi dah tdo.aku tak kira kejut gak dari tdo.siap marah-marah lagi sebab kaco dia tdo.hehehe..

Special greeting to azim :-

Semoga Allah panjangkan umur azim dan dapat beribadah kepadaNya
Ibu sentiasa doakan yang terbaik untuk anak ibu
Azim adalah orang yang pertama penyeri hidup ibu dan ayah
Semoga azim berjaya di dunia dan akhirat dan cemerlang dalam segala bidang yang azim ceburi
Jadi anak yang baik , dengar cakap ibu dan ayah
Jangan tinggal solat dan sentiasa dilindungi olehNya.

Dan sentiasa berbaik-baik dengan adik beradik

Ayah, ibu , addina dan Iqbal love u so much.



ni jer gambar yang ada dalam laptop..nanti aku tempek gambar azim yang latest..( susah sbnrnya nak ambik gambar dia nie..tu yang x berapa ada sgt dlm simpanan )

3 comments:

  1. happy birthday to Mohamad Azim Hakimi bin Azahar ... semoga menjadi anak yang soleh to both your parents coz they loved you so much !

    ReplyDelete
  2. happy birthday bucuk-bucuk azimmmm!!

    ReplyDelete
  3. zinnur and kak net,

    Terima kasih.

    ReplyDelete