Thursday, September 20, 2012

Raya di Opis

Macam tahun lepas, masih giliran aku lagi beraya di Control Room dgn kawan2..Bezanya tahun ni aku keje syif malam..so balik je pagi tu terus ke masjid utk solat sunat hari raya..Raya pertama & kedua beraya kat umah mertua aku dulu..abis je syif mlm, pagi raya ketiga terus gerak balik beraya di taiping...

Jalan jem giler2 start dari Trong sampai la ke pintu masuk plaza tol changkat jering..tu mmg hotspot musim perayaan, kompom jem..dari changkat jering nak hala ke kamunting pon jem luar biasa..dah merata short cut aku guna, still sangkut jugak dlm jem start dari bulatan kilang silverstone sampai la ke stesen bas kamunting..byk sangat trafik lite, tu pasal la jem..

Tahun ni smua adik beradik belah aku balik beraya kat taiping..so berkumpul la semua 7 beradik bersama2 dgn anak masing2..siap duit raya je laa..huhuhu..

Tgh bizi skg ni..nt laa senang2 aku upload gambo..gambo Azim dgn sepupu dia Aiman, "duduk sama tinggi, berdiri sama rendah, di tolak tak tumbang" dan gambo Dina dgn si kembar Syiqah & Syidah..

No comments:

Post a Comment