Monday, July 19, 2010

Cool....rileks...and yang penting smart...

Salam semua,
lama benor rasanya 'rumah' nie dah bersawang....xder citer nak di up kan...heeh...tapi nie ader ler sikit yang nak di up kan.ingat tak sebelum nie aku pernah update pasal my hubby yang dah lulus ujian teori AO ...haaaaaaaa esoknya pulak bersamaan 21.07.2010 @ IKM Manjung...hubby ada ujian praktikal pulak...sabtu ahad dalam 2 - 3 minggu lepas memang dia dok sentiasa berulang alik ke IKM Manjung untuk sesi latihan ( pendawaian motor dan sebagainya ).malam pulak dok ngadap buku baca litar, hafal litar...habis study kul baper aku tak tahu...sebab aku dah lesap dulu tdo..ZZZZZZZZZZZ...anak-2 biasa la memang aku bawak lari dari dia ( bukan bawak lari rumah yerrrr cuma bawak depa main kat rumah tingkat bawah.. ) supaya tak nak kacau dia...dina ngan azim besa la depa ..sorang jadi raksasa ..sorang jadi ultraman...time aman depa amanlah..kalau time berperang mula la ibu depa pun pun bertukar rupa...tiup wisel bagi aman...heheheh..apa-2 pun untuk hubby Good Luck and smart ok...



aku sendiri pening tengok litar nie...walaupun nie litar untuk AO level..




***** senget sikit kepala kalau nak baca *****


antara bahan-2 rujukan ( abaikan benda yang nampak sikit-2 tuhhhh..)

No comments:

Post a Comment