Wednesday, June 30, 2010

Portable di Subang Jaya

2 hari aku & XYL portable di Holiday Villa Subang Jaya...Hotel 5 star, bilik mmg besar giler, kalau setakat nak muat 10 org pon boleh..Lengkap dengan ruang tamu, pantry..rate baru RM270 per nite...

Kebetulan kami ada training yg sama kat situ, Hands On Motor Control System..Anak2 kena tinggal, Azim pon sekolah camne nak bawak..Dina pulak nnt takde sapa nak jaga bila time kelas dari pagi sampai petang...So pergi berdua je la..hehehe...
Kali ni decided utk pergi naik Viva, perghhhh mmg save minyak, pergi balik baru cecah RM40, termasuk jalan2 pi sana sini masa kat sana...Kalau bawak citra, pergi balik je dah RM100++..

Dah 10 tahun aku & XYL meninggalkan kerja2 pendawaian ni, dulu masa belajar kat Vokasional, aku kat Taiping, XYL aku kat Manjung..Time tu je ada belajar motor control ni utk amik Sijil Kemahiran Malaysia dan SPM(V)...Pastu masa kat PUO pon ada la belajar sikit2, tapi semua lebih kepada teori..
So dlm kursus yg dihantar ni, aku gunakan sebaiknya utk mengasah balik skill2 yg lama dulu..Bulan depan pon aku dah start exam praktikal utk AO, so ni kira salah satu latihan utk aku...

Dan inilah hasilnya..."saya budak baru belajar"...apa yg penting, bila bekalan elektrik diberikan, motor berfungsi...


No comments:

Post a Comment