Saturday, August 28, 2010

Kayuhan Malam Ramadhan...

Salam Ramadhan yg ke 18 bersamaan 28 Aug..Masa aku otw balik dari taiping tadi kedengaran rakan2 cycling dari Batu Gajah sedang bermobile ke Taiping utk berkayuh mlm ni...Mlm ni kayuhan akan bermula di Balai Bomba Kamunting, tak pasti baper jauh jarak kayuhan...Minggu lepas rakan2 taiping kayuh 55km jgk..

Dari Taiping yg kedengaran tadi, Coach 9W2VZO, Tok Megat 9W2DMG, Ongah 9W2ONK, Cikgu Azis 9W2ZIS..Khazri 9W2MKX x dpt permit pulak mlm ni, x dpt join kayuh...
Rakan dari Batu Gajah tadi yg aku QSL dtg, Ustaz Najdi 9W2DFA, Kawan Batu Gajah 9W2MZA, Abg Salehan 9W2SBD dan beberapa org lagi dari Team Salak...Mieza pon tak bawak roadbike, semua depa tuu layan MTB..tak syok jgk aku sebiji roadbike nak menyelit...dah laa aku kayuh pon x kuat..kena tinggal pulak nnt, buat susah kawan2 je nak tunggu...nnt aku convert laa rdbike aku tuu, jadi MTB...hehehe..

Aku x dpt nak join, esok pagi2 dah nak mobile ke melaka, nak amik fundamental balik beraya kat portable station di kamunting...Kalau tidak, teringin jgk nak merasa kayuhan mlm...Mmg aku ada standby 1 roadbike kat kamunting..tapi apakan daya..Badan pon x baper nak sihat jgk, semlm pon x kuar eyeball..Selsema MySpace& sakit tekak la pulak...byk sgt minum ais waktu berbuka..huhuhu...

Roadbike Classic aku, groupo shimano 600 & Crankset Shimano bio-pace (dulu2 depa panggil crank bujur)...

No comments:

Post a Comment