Sunday, August 22, 2010

Salam Ramadhan di pagi isnin

Assalammualaikum

Ermmm xder apa nak diupdatekan...cuma tangan nie agak gatai sikit nak jugak conteng-2 kat dalam nie.apa yang nak digosipkan kan erk...aku baru jer jengah-2 blog kawan-2 ...semua dok citer menu berbuka...lapor kotttttttttt...tapi memang syok kalau bulan posa nie dok cita apa nak dimasak apa nak  dibeli..huhuhu .aku pun nak share jugak lah...

Semalam bersamaan dengan hari ahad aku berbuka di rumah orang tua sebelah suami kat tepen bandar warisan kita...promote nie hehehe.antara menu yang aku masak nie simple jer..kalau orang lain tak tau la..aku letih sangat petang nie..boleh dikatakan sabtu ahad memang letih....dina ngan azim suka sangat berperang...ada jer benda yang digaduhkan..yang tak puas hati tu jangan cakap laa..banyak sangat..yang aku tak tahan remote astro punya hal pun nak berperang..dina kalau pegang remote astro dan jadi macam hak milik kekal...sapa-2 nak tengok channel lain order jer...dia yang tekan button..tu pun kalau order diterima la..depa nie tak tau ka yang ibu nie posa.ishhh kena beranak lagi nie..dapat kembar pun ok..soh depa jaga sorang satu..hehhee gurau jer..tapi kalau betul alhamdulillah...
menu petang nie masak lemak ketam dengan sambal tumis ikan bilis....


Tapi sambal tumis nie memang sebijik macam aku masak walaupun baik punya cilok..


Tu jer tq pada sapa-2 yang sudi jengok blog nie..selamat berbuka puasa

Tq jugak kat www.google.com.my  dengan gambar -2 nie

No comments:

Post a Comment