Wednesday, September 29, 2010

Cicak aku MiA...

yeppp..!!! MIA..bukan budak comel berlakon dlm Adamaya tuu..tapi "Missing In Action"...Cicak teman udah ilang chor...!!! tak tau le mane pegi nye..udah merate teman cari idak juge mandangnye...libang libu rase ati..huhuhu...Masih ada..!!!
Udah hilang..!!!

Rasanya masa kayuh jelajah pantai timur aritu ada lagi ngikut teman..takkan udah lari ke sempadan siam nuuu..mentang2 laa harga cicak pokke tengah mahei skg ni, boleh ilang pulak...Memang doggie betoi laa..!!! sapa laa yg buat keje keji terkutuk ni...Pulanggg kaaannnn...!!!!

Muj0 teman ade bela lebih cicak ni..mmg semua dah "over-trained", tak perlu ris0..bak kata Qasidah "satu pergi, sepuluh yg dtg tauuuu.." Kompom lepas ni aku bawak cicak lain pulak teman aku kayuh..kalau cicak takmo ikut, aku bawak labah2...stok baru punyeee...geng labah2 ni laa yg dok buat sawang kat beskal aku tuu..p0kem0n betoi..!!! well trained & over-trained..

Mana satu nak bawak..???

Bawak yg ni lah..!!!


4 comments:

  1. kak net, jgn harap le nak jumpa kalau cari kat kedai ong, mmg takde juai weh...

    limited edition ni..

    ReplyDelete
  2. liza @makbed..

    cicak nie hari -hari makan oat..dia dah kuat..lemak sumer dah hilang..

    ReplyDelete