Tuesday, September 28, 2010

Kenapa aku tak join KOM..

Sabtu ni rakan2 Batu Gajah Romeo,ehhh Batu Gajah Riders dan kawasan yg sewaktu dgn nya nak kayuh naik cameron utk riki route event "King Of the Mountain (KOM)" yg akan berlangsung pada 10.10.10 mgu depan..sambil tu katanya nak melayan rakan cyclist dari KL yg nak turut sama riki route ni, kuat2 belaka depa ni, mcm contador & schleck..Tima kasih laa cikgu eimiza bagi sms kat aku...

Ramai jgk yg join event KOM 10 okt ni, tapi aku takmo join laa..bukan sebab aku x larat nak kayuh naik cameron dari simpang pulai tuu..alasan paling sesuai, aku tak tahan sejuuuukkk..!!! huhuhu...

Overhaul GT33 C Inspection pon blum setel lagi...tgh cold commissioning 101010 tuu..mana leh tinggalkan kerja, kesian kawan2 kat C&I..lagipon PIL tuuuuu...masyuuukkkk.....hehehe...

Sebenornya, event cycling aku utk bulan 10 ni dah penuh laa, jenuh laa aku nak apply permit cycling tiap2 minggu kat mem besau..borang kena submit 3 salinan..salinan asal mem besau simpan, salinan kedua Azim simpan, salinan ketiga Dina simpan..Kena dpt sain dan cop rasmi depa baru boleh buka gari...hahahhaa...

Kalau lah aku join KOM ni,maknanya tiap2 mgu aku takde kat umah..bocor poket aku...

1) 10 okt kayuh naik cameron KOM
2) 17 okt kayuh Penang Round island
3) 22~25 okt kayuh KL~Melaka~Kluang
4) 14 Nov Powerman Malaysia


Roadbike aku dah bersawang dok dlm bilik, raya ni Astro asyik dok ulang citer Spiderman jee siang malam,pastu alih bahasa melayu pulak tuuu, itu yg buat makin bersawang beskal aku..angin tayar pon dah xde...nak kena pam balik...

Apa pon aku kena start kayuh, kena kayuh jgk, tak kira kat mana..kalau ada rezeki aku akan terima pelawaan "rakan batu gajah" utk join kayuh naik cameron dari simpang pulai sabtu ni..aku pon tak igt bila last aku kayuh, maybe masa Jelajah Pantai Timur aritu kot..

Sekian karangan saya utk hari ini...


6 comments:

  1. alasan tak tahan sejuk tu tak berapa nak kukuh ... hehehehe...

    ReplyDelete
  2. memandangkan hari2 ujan & angin kencang, tu je alasan yg paling best pon buat masa ni...hehehe...
    tapi mmg sejuk pon, peluh leh bertukar jadi garam ooo..leh hantar sket kt club house..yg pasti bukan garam masala...

    ReplyDelete
  3. ape aku nak komen ni? tak paham pulak tu..wakakaka

    ReplyDelete
  4. ermmm...nak makan stoberi coklat..nak makan stoberi coklat...nak makan stoberi coklat...

    ReplyDelete
  5. nampak macam GAGAL jeee misi ujung minggu ni...!!!
    kalau kita tukar makan roti coklat gardenia cicah jem stroberi boleh dak..?

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..sempurna jugak hajat nak makan stoberi coklat...rasa macam tak cukup walaupun dah makan 8 biji buah stoberi..

    tahniah....walaupun 25km..nak tahniah jugak untuk diri sendiri.sebab jadi support car yang paling terer setakat nie ..hahhaa

    ReplyDelete