Monday, September 27, 2010

Rindu pada yang lama

haaaaaaaaaaaa jangan ingat rindu pada orang tau..nasib tak jadi macam kacang lupakan kulit...teruk sangat..dah lama sangat tak sentuh dan lupakan 'dia'.

jeng...jeng..jeng...tapi hari nie aku sentuh dia dan guna dia untuk sehari..dia banyak berjasa dengan aku sebelum nie..tapi bila dah ada yang baru..trend baru..dia pun aku letak ketepi..

                             statement kat atas tu sebenarnya xder paper pun...cuma citer pasal tudung jer...

hari nie aku nak posing dengan dia yang banyak berjasa dengan aku..walaupun ada yang baru yang lama tak lupa weiiiiiiii..cuma nak pakai tu terkial-kial la sikit..hehhe..

kaler maler font hari nie..cuma x bling-bling jer..
leen yang setia dengan kak 'ariani'..heheee

5 comments:

  1. waduh...ingatkan anak dara mana...huhu..

    ReplyDelete
  2. ler...citer pasal tudung je...cheh..! ingatkan ape le tadi..

    ReplyDelete
  3. hmmmmmmmm...cantik nyer..

    ReplyDelete
  4. perghhhh....mmg terbaekkk. arianni ada, old skool ada, yuna pn ada.

    ReplyDelete