Monday, October 11, 2010

Kenapa aku join KOM Ipoh


Tak bercadang pon nak join KOM ipoh pada 101010..Kebetulan sabtu tu aku balik taiping, dgr rakan2 taiping dok QSO nak pi KOM ipoh meraikan rakan2 batu gajah yg akan berjuang mendaki cameron highland dari simpang pulai..

Aku pon nak join laa jgk, igt nak kayuh tempelan jee sama2 dgn group Batu Gajah Riders..roadbike pon mmg dh ada kat taiping..bergerak dari taiping kui 4.30am bersama Team Manager, 9W2DMG dan coach 9W2VZO..sampai kat restoran kharisma dah kui 6.30am..rakan2 pon bersiap sedia..apa pon breakfast dulu..

Aku pon berlengah2 jee, sbb aku bukan register utk KOM ni..so takyah laa kelam kabut..tgh syok makan, 9W2NDB dtg dan hulur race number..kawan dia x jadi kayuh, so dia offer kat aku no 0101 tuu..nombor pon cantik..wahhh, sudah ada nombor, dari join secara haram, dah jadi halal laa pulak..huhuhu..orang dah kasi free, aku tolong kayuh je laa..

Team BGR
Breakfast bersama Team BGR
Get Ready
Starting Point

Jom Kayuh
Scott tergolek di Bukit air
Tengah repair shifter
Pos Slim
Finishing lagi 2KM je
Finishing


Finishing bersama 9M2JEN,Team Manager Taiping(9W2DMG) & Team Manager BGR(9W2SBD)
Team Manager BGR yg berpuas hati dgn prestasi atlit2 nya..

Sampai kat atas sejuk wooo..sepanjang kayuhan cuaca pon redup jee mmg syoook...Tahniah pada semua yg berjaya sampai ke cameron highland..Tahniah pada cikgu eimiza dpt ranking ke 70 & Meor ranking ke 73..Kata 9W2DMG yg dok folo depa dari belakang, cikgu eimiza dpt potong meor pada kilometer terakhir..Tapi yg syok aku dpt jumpa member lama masa sama2 join Team Way2Ride dulu, azhari kot kalau tak silap nama dia, dlm way2ride dia guna nama "axy"..last aku jumpa dia masa kayuh sama2 tahun 2006 kot..

No comments:

Post a Comment