Tuesday, October 5, 2010

Merayau



hai kawan-2

Hari nie aku dengan leen anak pak hamid kuala nerang p jalan-2 kat tepen...tapi bukan p dengan keta sendiri..aku belasah prado keta company..speed limit aku bawak hanya leen jer nampak..hahahahha .
aku p jalan-2 nie bukan suka-2 taupun nak window shopping tau tengok wayang  kat taping sentral ker...tau pun saja-2 lepak kat taman tasik tepen tuh....xder koje panas-2 buat mende nie..baik aku dok opis a/c pun ada...walaupun sejuk-2 cameron jer rasa dia..

adoiiiiiiiiiiii...penat lagi nie ..nak buat keje pun letih..tapi tangan gatai jugak nak menaip..ok lah citernyer tujuan aku ke tepen dengan leen..aku p beli cenderahati tau dalam bahasa omputih gift la untuk bakal-2 Jemaah Haji kawasan Pengkalan Bharu Pantai Remis dan jugak gift untuk anak-2 yatim/Fakir miskin dan muallaf kawasan lekir.ekceli barang -2 nie akan diberi masa Jamuan Hari Raya nanti @ TJSB open house.dah nak habis syawal dah...nak wat camner date asyik tuko jer....tapi harap-2 majlis berjalan dengan 2 kaki lancarnya...aminnnnnnnnnn.

kami p dalam kul 10 selepas aku dikacau dengan bos...plan kul 9 pagi.sampai tepen dalam kul 11...ambik dina kat umah..ajak dia p sama..ayah jangan marah tau...syok kemain anak dara tu.1st destination kedai Salem Silk Store..dah beli-2 barang..dalam sejam lebih jugak la...pas tu nak cari untuk anak yatim pulak..plan bagi sejadah kecik jer .standard lelaki perempuan sama..dapat..tapi ada masalah sket..tak cukup..kena la pulak tunggu anak pak Salem tu p kat store cari stock..dalam 1/2 jam bru tau ada stock ker tak..

maleh nak tunggu p melantak dulu..kami decided p makan kat koew teow Doli.( kak ezra pun ada pesan untuk girl-2 kat sini )...aku ngan leen order koew toew ..dina  nasi ayam..tu pun tak habis..nak bior sayang..mak dia la yang habiskan..camner mak tak gemuk....ayah dina standard la makan tak berapa nak tambah.....

balik pada citer sejadah kecik..dalam kul 1.30 anak Salem gtau stock ada..terus speed p kedai dia...target boleh gerak awal..tapi tak leh jugak..kul 2 gerak..kul 3 sampai..

Barang -2 dalam prado tak punggah lagi..ok lah bye..bye..nanti  gambor  upload kendian...hasil photographer mama auni dengan express music nyer....hehehehhe...tq leen....

Jom layan Pic's


untuk bungkus


anak aku yang sememangnya lapo.
 Nasi ayam - ayam yang dah berapa nak tinggal isi


koey teow yang dah lebih separuh masuk dalam perut aku..


2 comments:

  1. amboi amboi...syok nyer jln2 cari mkn. itulah tugas setiausaha terbaekkk yg ikhlas berkhidmat utk semua persatuan & kelab di lpp

    ReplyDelete
  2. rasa cam kenal jer orang yang ngomen nie...

    ReplyDelete