Wednesday, October 27, 2010

Naper aku balik awal semalam..

salam semua
Entry kali nie....berbentuk soklan..aku nak citer lah kan naper aku balik awal semalam..walaupun xder la awal sangat..dalam kul 3.aku balik awal sebab  addina demam..nie dah masuk hari ke-3...siang ok malam panas satu badan..

klinik dah p..ubat dah makan.ubat masuk montot pun dah jalan....tekak still tak baik lagi..nie la masalahnya..selagi tekak tak baik-2 maknanya..malam dia akan panas satu badan....usaha di teruskan dengan bagi ubat demam , antibiotik dan monitor temp....

Habis dengan aku-2 sekali panas..mana taknya tdo nak aku pelukkan..bantal pulak tak pakai..lengan aku nie la yang selalu jadi bantal dia...kadang-2 lengan bapak dia.tapi..dia lagi suka lengan aku..hahahaha....

semalam  sambil aku tepuk montot dia..aku curi-2 ambik gambor  tapi disebabkan badan tarak sihat hati juga tarak suka bila orang kaco...air mata juga keluar...huhuuu...tapi kali nie diaa tdo atas lengan ayah...rindu kot....hahhaaa...


moh layan gambor dia yang hanya pakai pampers saja...


 yang nie ok lagi..
 dah start perasan..
 akhirnya...
Tdo balik sebab dah lalok makan ubat

pesanan untuk En.Azahar..
Kedai spa dan massage ditutup buat sementara waktu.

2 comments:

  1. alalalalala... keciannye...suka tgn mama la, tgn mama banyak isi.

    ReplyDelete
  2. apa nak buat liza..tilam vono..

    ReplyDelete