Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru

Salam Semua
kejap jer kan dah masuk 2011 and bye bye to 2010...KPI tak lengkap, keje tak habis-habis..badan pun tak kurus ...tapi hujung tahun 2010 nie  aku dah berjinak jinak dengan bakery..tq kat asben sebab belikan aku oven..Alhamdulillah..
 Time nie tinggal aku ngan anak-2 jer kat rumah..asben aku pergi berhempas pulas mengira berapa panjang jalan yang ada kat penang tuh...malakoff interstate 2010 ..boring gak..keje kat rumah banyak cuma macam boring sikit..tu yang update  sikit-2 tuh.Citer pasal nak habisnya tahun 2010 nie  semalam department aku buat makan-2 kat Secret Recipe..layan....kitaorg bertolak dari opis lunch time.....dok lepak kat sana dalam sejam lebih lepas kenyang sumer masing-2 balik rumah..sebab hari tu Malakoff bagi 1/2 day hari tu.sempena Malaysia menang bola..jumaat dapat cuti free sebab sabtu Public Holiday..yahooooooo

Masa makan tu sempat la snap  2 -3 keping gambor...
tq kak ezra sebab dengan jawapan yang begitu tulus dan ikhlas lagi  sempoi bagi green light untuk kita satu department buat makan-2.nanti boleh la bagi 2nd green light untuk sambut tahun baru pulak..hehehee..Azrul ngan hassan mesti suka...hehehehee

 In one team
 yang dok sebelah aku tu azrul ( baju biru )..hepi semacam
 Mamat-2 Honda : Dari kiri shidi Cip, Azrul dan Hassan...baca doa selepas makan ker
yang nie pulak geng yang hilang dari pandangan..ambik gmbr pun kat luar jer...depa p bakor nyamok..

K lah kot naaaaa

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2011 

1 comment: