Wednesday, May 25, 2011

Kumpulan May

Bukan kumpulan rock May tuu, ni laa yg aku kumpulkan event dlm bulan May buh dlm en3 ni..adoyaiii, tersangat laa bz..balik je dari Charity Ride, bertimbun keja dh menanti..GT32 pon time bulan May ni la nak start major overhaul..sebulan pulak tuu..

14 May, celebrated besday puteri aku, Addina yg ke 5 tahun...Ibu dia dh siap tempah kek, kitorang satu family celebrated kecil-kecilan je kat A&W Taiping Sentral..

17 ~ 19 May, aku kena gerak pi KL, ada training kat Malakoff Academy of Excellence (MAX) pulak..Coverage shift keja aku pon tunggang langgang..Thanks to opis mate aku yg terlibat..

Macam biasa, sebelum nak pi KL, aku check dulu condition keta, buka bonet tgk radiator hos aku dah nampak kesan leaking, maklum la keta lama..hantar keta pi worksyop, tukar 3 hos radiator..pukul 2pm baru siap..
Pukul 4pm baru gerak pi KL..Musim ujan laa pulak time ni, sepanjang jalan dari Roti Segar sampai la ke Rawang ujan selebat-lebatnya...Alhamdulillah aku sampai ke hotel dgn selamat jam 8pm..

Aku balik je dari training petang tu, esoknya terus masuk keja pagi..Lusanya pulak besday wife aku..tapi tak sempat lagi la nak celebrate dgn dia..I'm soriiiiii...apa pon wish tetap wish..Hepi besday to u, semoga panjang umor, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan..saaayaaangggg selalu...& welkam to "3 series"..
22 May, Dina ada mini sukan sekolah dia..aku abis keja mlm pagi tuu, terus ke padang sekolah tgk dia..Dina join umah biru..semua acara yg masuk asyik dpt nombor corot je..nombor corot, hadiah pon dpt corot laa..Utk no 1,2,3 je dpt medal..Last game dia main tarik bola dgn gelung rotan..ni mmg acara feberet dia ni..dulu masa mini sukan family day Citraclub pon dia dh expert main game ni..dpt laa no 3 acara ni..so naik podium dpt 1 medal baru laa muka dia ceria balik, kalau tidak masam monyok je frust tak dpt medal..huhuhu..




24~26 May, wife aku lak pi training kat MAX..training kali ni hopefully dia enjoy laa kat sana..kebetulan ramai pulak suku sakat geng2 pompuan ex-LPP dulu yg join training ni, ni dh kira mcm reunion laa tuu...24 May, aku, azim & dina pi hantar dia kat manjung sbb wife aku pi bertiga dgn opis mate dia, kak kiah & Leen..dok pulak kat cititel midvalley..sakannn oiii sakannn...

Tinggal laa aku dgn azim je berdua kat umah tmn bintang..Dina tak tido kat umah ni, dia nak tido dgn eton kat umah mak..semalam petang je dia ikut balik sat, lepas tu dlm kui 10pm cik wati mai amik bawak balik tido sana..lorat sket dina tuu, dh besar, umor dh 5 tahun pon tido nak kena tepuk lagi..hanya eton je yg tau skill tepuk dina bagi tido..huhuhu...

Balik sekolah petang tadi buat hal lagi, dia takmo balik umah..nak balik umah cikgu shina..

No comments:

Post a Comment