Wednesday, September 21, 2011

Citer takder tajuk..

Salam, Hai semua, lama sangat aku menyepi dan dah lama sangat aku tak bercerita dalam blog kesayangan aku nie.hari nie rasa macam ada idea pulak. Ermmm rasanya aku tak pernah tulis kisah pregnant aku dalam blog kan.yang yer nyer malu pun ada, rasa macam tak payah pun ada..cuma nak privacy sket jer..tapi hari nie rasa macam nak tulis sebab kalau ikut date finder ngan kiraan doktor aku hari ni dah genap 9 bulan.wah berdebar dan takut pulak rasanya.aku nie dah la jenis bersalin awal 1 atau 2 minggu.so maknanya lebih kurang 2 minggu jer lagi aku kerja..gap 5 tahun tuh..ish mcam -2 aku pikir, takut dan macam-2 lagilah..harap-2 suami aku pun sama rasa mcam apa yang aku rasa..sebab aku tengok dia cool jer mana aci aku sorang jer rasa takut-2 nie.skang aku dah start kena fikirkan bila nak cuti.List kerja untuk handover pun tak siap lagi nie.boss aku dah bising dah dok tanya bila nak start handover.walau apa pun aku kena settle kan keje aku dulu sebelum aku bagi yang fresh dekat member aku untuk continue aku punya kerja masa aku cuti 2 bulan nanti. kalau tak silap aku aku ada hutang 3 meeting lagi nie..adoiiii aiiiiiiii mana nak kejar nie.takpelah aku buat jer mana yang mampu..skang nie jalan pun dah tak betol balancing pun dah lari.hehhehehe Persiapan untuk menyambut kelahiran orang baru alhamdulillah semua dah siap..cuma ada satu dua barang jer lagi tak packing.harap semuanya boleh siap dalam sari dua nie.aku juga mengharapkan time aku sakit nak bersalin nanti suami aku off duty bukannya apa skang nie jadual shift dia dah tungggang langgang...cover member ( sorang kawan sakit dan sorang kawan lagi bini bersalin )dah la dengan line celcom macam hampeh..dah 3 minggu xder line.sebab tu aku harapkan dia cuti masa aku sakit nak bersalin nanti.jangan aku drive sendiri p klinik sudah.huhuhuhu Doakan aku supaya dipermudahkan ketika bersalin nanti dan selamat semuanya..aminnnnnn

3 comments:

  1. saya doakan semoga awak mudah & selamat bersalin ... insyaAllah ... saya pulak yg rasa tak sabar nak tengok baby baru awak ... ngeeee ...

    ReplyDelete
  2. tq kak as..kak as tak sabar..saya plk rasa takut..

    ReplyDelete
  3. Insyaallah, semoga semuanya dipermudahkan..
    Jgn risau, semua event cycling utk bulan 10 ni dah kensel..tgh dok arrange syif coverage je lagi..
    lagi satu, pastikan semua keta minyak petrol mesti full..dan available.

    ReplyDelete