Saturday, September 3, 2011

Ketumbit & Skodeng

Ada kena mengena ke depa berdua ni..? bila mata kena ketumbit je, mesti kuar la statement, "oiii hang skodeng awek mandi ehh..?" blutut laa kat kengkawan..." macam haremmmm jee ayat...

Sakit siot rupanya kena ketumbit ni..bengkak lak tu keliling mata, rasa macam nak terkeluar je biji mata bila sujud..ntah bilanya aku skodeng ntah, tetiba lak ketumbit ni singgah kat mata aku..mula2 gatal2, pedih2 jee bila bangun tido..tenyeh punya tenyeh..nahhh, amik ko macam kena tumbuk..!!! Spoil laa mood aku nak pi beraya...

Lepas je bulan ramadhan ni ramai jugak la awek yang nak "belanja"..pi mana2 pon ada je..dah depa nak belanja, tak mau tengok pon tertengok laa jugak, bukannya aku skodeng..Teringat lak zaman dulu2 masa merayau2 di Ben Thanh Market kat Saigon tuu..kat sini pon lebih kurang je dressing nya, awek melayu pulak tuu..dahsyat aarrr, mmg terbaekkk dari ladang..huhuhu..

Paling tak selesa mlm tadi la time keje malam..aku siap tuam dengan ais nak kasi surut bengkak, pastu google petua kata tuam dgn air suam pulak..tu pon aku try, ada la surut sikit..pagi ni sampai je umah, sms kat mem aku tanya kat mana bawang putih..ada petua lak cakap tenyeh dgn bawang putih..tu pon aku try jgk, pedih woooo..

Rasa macam nak cuti jee dok umah..tapi silap haribulan OFF day nnt pon kena masuk keja utk cover Napi..Dia MC taktau bape lama, katanya patah jari..Maklum laa posa dah abissss..gelojoh sangat kot sampai patah jari..hahahaha...

1 comment:

  1. hahah...kalo betoi la, mmg bapak gelojoh napi ooiiii

    ReplyDelete