Wednesday, January 2, 2013

1st day kat sekolah

31 Dec 2012 - Dina 1st day masuk sekolah darjah 1..Semuanya diuruskan oleh wife aku, yang aku tengah dok struggle mengayuh nak abiskan Day1 punya MIFR..Dah 4 tahun wife aku yang uruskan perdaftaran masuk sekolah hari pertama untuk anak2..2 Januari onwards baru aku take over pulak..Terima kasih banyak2 kat wife aku sebab released "permit" untuk aku pi cycling every year..dan bertuah dapat anak2 yang sangat independent..

Ni gambo yang sempat wife aku snap masa dina kat sekolah, lepas amik ujian penilaian sebelum ditempatkan di kelas yang sesuai..


Skang ni Dina dah masuk kelas no 1, 1 Nilam..memang dia dok idam lama dah nak masuk kelas 1 Nilam ni..sebelum sekolah lagi dah bagitau dia masuk 1 Nilam..padahal ujian pon blom lagi..kalau dia kena masuk kelas no 2, mesti kena kutuk dengan azim, sebab azim dulu pon kelas 1 Nilam jugak..cuma beza kelas azim dulu ada dekat 40 org, semua power2 jenuh laa nak bersaing..Dina kali ni ada 27 org je dalam kelas..Lokasi kelas masih sama macam azim dulu, cuma azim je tahun ni, 4 Nilam dah dok kelas tingkat atas..kurus la kot dia naik turun tangga lepas ni..

1 comment: