Friday, November 12, 2010

Powerman Malaysia 2010


Mengantuukkk..!!! baru je balik keje, malam tadi cover syif Halim..Jap lagi nak setup beskal, cuci2 sket bior berkilat & semoga esok kayuh pon laju macam kilat..huhuhu... balik dari kayuh MAD Kluang terus simpan beskal dlm bilik tak bercuci..training pun tak utk event powerman esok 14 Nov 2010..

Petang ni nak ke stadium manjung untuk collect race number & goodie bag..bertambah lagi koleksi t-shirt powerman start masuk dulu dari tahun 2005..dah 5 tahun dah..takde pencapaian ranking yg boleh dibanggakan..setakat kepuasan diri je..dan support event company aku, Malakoff..lagipon kitorang masuk free je..hehehe..

Run 11km, Bike 60km, Run 10km..sememangnya aku tak boleh berlari sejauh tuu..dulu muda2 sakan sangat merempit, kona baring sampai cecah lutut..sekarang rasa laa akibatnya..Bab2 lari, aku serahkan pada yang pakar biar diorang yang setelkan..aku setelkan yang kayuh tuu, no problem..nnt aku kawtim..korang standby jee kat transition area..

Malam ni macam biasa carbo-loading utk Malakoff Cycling Team, pihak media, race coordinator & pihak penaja..Kali ni buat kat Restoran ikan bakar jugak mcm tahun2 lepas cuma di restoran yang berbeza..

All the best pada Cikgu Eimiza (9W2BGR), 1st time buat full individual race 11km-60km-10km..memang aku tabikkkkk aarrr...

No comments:

Post a Comment