Thursday, January 6, 2011

Azim dengan rambut baru

Yuhuuuuuuuuu

Aku lebih rajin malam nie...boring..asben keje malam..harap-2 dia on9 skype..leh chat...hehehe..anak-2 pun dah tido.

Lepas maghrib tadi aku bawak anak-2 g klinik..azim terseliuh yang dina pulak sakit perut..sejak dah sekolah nie time makan dia dah tak menentu..dah 2 malam nangis kembung perut..hari nie decide p klinik..
kisah kat klinik doktor 2 mesti tanya kat aku ..' mana budak yang masuk junk food dalam hidung dia'...aku pun dengan ngantok dan pedih-2 mata toinggggggg jari kat dina.....dina dapat lagi nasihat free yang berapa kali aku pun tak tau dari DR tuh...pas dah habis check sumer..kuar n tunggu nak ambik ubat....jumpa pulak dengan manjit Ops..dengan wife dia..first time jumpa wife dia...cantik n sesuai dengan manjit...kulit putih...dah dpat ubat sumer chowwww...nie 1st aku guna medical card untuk tahun 2011..

Pas tu ..terus p kedai gunting rambut...selalu aku bawak dia p gunting rambut kat amoi...tapi malam nie decided p kat marcha....aku tak tau la azim suka ker tak..masa dok gunting dia nyer mengeliat..geli..aku dah agak pas nie mesti berjela dia nyer complain..takper wait n see..

5% lagi jer yang tinggal..dia dah moncong...tapi bila marcha tu letak jel kat rambut dia..mak aiiiiiiii senyum sampai ke telinga...suka bebenor...kedai tu yang terbaik katanya...mana tak nya..mengikut citarasa..hehhe....

siap soh aku snap gambor lagi...tapi dia tak tau aku ada agenda lain nak masuk blog...esok dah tua-2 leh tengok balik citer masa kecik - kecik...

 senyum tak hingat

Rambut Pujaan hati

4 comments:

  1. uish...nampak gel azim basah lagi kat kepala..hehehe


    budak2 ni pun gunting rambut gak..termasuk le si nurin.. abih pendek cam demi moore..hehehe

    qaireen jek menten..takyah susah2 gi potong.. ekkeke

    ReplyDelete
  2. kak net kedai yang orang bawak azim nie..ok lah..nampak cam professional la...tukang gunting 3 orang termasuk yang pakar shave janggut /jambang..

    dia cas 4 ringgit jer

    ReplyDelete
  3. Kita masa kecik dulu amat liat nak gunting rambut ni...

    Tambah hensem la azim ngan rmbut baru...

    ReplyDelete
  4. liat xper jangan nangis jer...azim dulu kalau nak gunting rambut..habis dengan mak bapak penuh rambut..kena dukung..

    ReplyDelete