Tuesday, January 11, 2011

Hari ni 12.1.11, semalam 11.1.11

Dah masuk 8 tahun azim hari ni, 12.1.11...dah bes0 dah..tapi, mmg bes0 pon azim tuu..kena lak makan kek kepala ikan jerung, makin bertambah bes0 la lepas ni..

igtkan kari kepala ikan je ada, kek kepala ikan pon dah ada jugak.."selamat maju jaya laa kepada kak ina tokei kek"..hehehe..

Hepy BesDay Azim..Ayah bukan lupa, cuma tak igt je..huhu..Semalam,11.1.11 masa amik dia kat sekolah, dia bgtau xde sape pon wish kt dia..kwn dia sorg je yg igt besday dia 12/1..apa ntah nama kawan dia tuu, lupa laa pulak..

Semenjak layan si "nazmi" (sila baca betoi2, aku tulis Nazmi yee, bukan Nazmin..Nazmin tu bos aku..) peserta raja lawak 5 ni, aku jd lupaaa..aku lupaaa yang hari ahad ni ada cycling pre ride Le tour de langkawi dengan Letua Cycling Team kat Shah Alam...Pastu aku leh lupa, maybe weekend ni kalau ada peluang nak test logic modification utk make up water pump..silap2 kena datang standby, makan PIL..ni yang aku sukaaaa..hehehe..

ish, ish,..takkan laa aku nak suruh ana rafali tu tolong ingatkan aku..mau aku tido luar kat depan tv sambil layan EPL seminggu..huhuhu..

No comments:

Post a Comment