Tuesday, November 22, 2011

Iqbal selsema

Hai semua,

hari ni kali ke dua aku p klinik bawa Iqbal ( aku tak drive la ).first p doktor cakap dia ada kahak sebab perubahan cuaca..ok lah aku mintak ubat dia explain baby kecik lagi..hanya bagi ubat titis hidung.Iqbal still xde perubahan sama ja..setiap kali nak menyusu Iqbal mesti mengamuk termasuk la nak tdo..sebab kahak tu dah ganggu dia.

Tapi hari ni aku dah tak boleh tahan tengok dia..sekali lagi p klinik yg sama..p awal sebab nak dapat no awal sebab husband nak keje malam...xleh blik lewat.sampai turn doktor check cakap iqbal selsema...adoiii hari tu lain..kali ni lain pulak..malas aku nak cakap byk dengan doktor tadi sakit hati...pas dah check sumer aku terus masuk kete.husband yang ambik ubat.3 jenis sumernya ..harap-2 iqbal boleh lega dan sembuh..

entah la aku pun tak tau mana silapnya..doktor salah cakap ker atau pun aku silap dengar...

Muka budak yang tak sihat


nape jelir lidah dik..tak makan apa-apa ubat pun




nanti free update lagi yer...Salam

2 comments:

  1. alahai siannya...semoga cepat sembuh ye adik iqbal...

    ReplyDelete
  2. alah ciannya...bucuk2 ni..
    get well soon ye iqbal!

    ReplyDelete