Friday, November 18, 2011

Pei Zheng konvokesyen and report card

hai semua
Alhamdulillah bersiaran kembali kali ni nak citer pasal abang dan kakak Iqbal jer.skang ni kan dah hujung tahun persekolahan..so banyak lah juga perkara-2 yang aku ngan suami tak boleh join untuk event abang dan kakak.

Firstly untuk azim..sori ibu ngan ayah tak boleh nak p sign report card hari tu..ibu still dalam pantang and ayah pulak morning shift.nasib baik ada adik aku..so dialah yang p sign..siap cikgu bagi bawak balik report card untuk tunjuk kat aku..alhamdulillah ada peningkatan..pertengahan tahun 2 dapat no.6 ..kali nie akhir tahun dapat no.4.Ermm pas nie kena lebih usaha lagi..no online game ok !.

untuk dina pulak..sori jugak k ibu ngan ayah tak boleh nak join dina punya konsert..sapa suruh cikgu buat malam..huhuhu..ayah pulak time tu night shift..harap mak-2 sedara jer yang boleh p tengok..lagipun dina kan selalu menyanyi dan menari dalam rumah..kira ibu tengoklah tuh.Dina mlm konsert tu dia buat 3 persembahan ( menyanyi solo, menari ulik mayang dan persembahan adat perkahwinan orang melayu ).Malam tu jugak dina dapat Best student untuk 5 years.masa dina masuk tadika dulu ibu risau sangat kat dina..sbab dina nie tak takut orang dan ikut kepala dina jer..tapi dina dah usaha dan berubah sikit la..hehehe..alhamdulillah.

Di sebalik persembahan dina ada juga orang kuat yang bekerja di balik tabir. ..thanks tu Khairin naim a.k.a Shukord yang telah menBurn kan lagu untuk persembahan dina.segala usaha anda dikenang ..semoga Allah jer yang dapat membalas..nanti eton belanja...

haha Jom layan gambar dina malam konsert tu..azim xde la gambor...lagipun dia x suka sangat klu org ambik gambor dia.

Dina ngan wardina @ puteri untuk persembahan ulik mayang
Dengan pengantin berbangsa cina
Dengan pengantin Melayu
posing dengan baju kebaya
posing lagi
Congrat's
haaa yang berlebai nie..tok kadi

1 comment: