Tuesday, November 8, 2011

Kena Lagi..

Untuk tahun ni dah 2 kali mata aku bengkak macam kena ketumbit tuu..bengkak seluruh kelopak mata atas dan sekeliling..1st time kena lepas raya puasa bebaru ni..kali ni kena lepas raya haji..aku suspek mesti ada kena mengena dgn makanan..mesti aku ada alergik dgn apa2 makanan time raya..

Raya puasa lepas ada buat lemang, nasi impit & rendang ayam, rendang daging..semua aku balun..dan jugak tak lupa mee kari, mmg terbaekkk resepi nya..sedaaaappp..biras aku, Helmi yg masak..dia ni bab masak memasak mmg champion laa..skg ni pon malam2 dok buat bisnes jual satay kat manjung, depan medan selera manjung..

Sebelum ni makan lemang, nasi impit, rendang ayam, rendang daging ok je..dah bertahun makan takde apa..Cuma raya puasa & raya haji tahun ni ada resepi baru, mee kari..takkan laa sebab makan mee kari mata aku bengkak kot..Sebelum ni pon dok makan mee kari jugak kat club house..ok je..

Apa pon mmg rasa tak selesa, nak drive pon tak best..Pagi ni dah plan nak kuar kayuh dgn geng2 manjung, dorang tunggu kat stadium..awal2 lagi ayoi dah msg aku tanya jadi ke tak..tapi disebabkan mata pon berapa nak ok..kensel laaa..

No comments:

Post a Comment