Monday, March 4, 2013

1st MTB Jamboree




Selepas kayuh MTB kat Bukit Kinding Resort aritu..ni laa 1st MTB jamboree yang aku join kat Ipoh last week..tak tau laa nak komen best ke tak best event ni sebab ni 1st jamboree aku..so takleh laa nak compare lg..belasah je laa kayuh ikut apa yg organiser bagi..tapi sepanjang kayuhan ramai yang dok komplen..Mana tak nya, awal2 lagi dah sesat..marshall pon konpius laluan kayuhan..Group2 yang dah leading kat depan kena patah balik sebab salah jalan..aku yg kayuh dok kat belakang tetiba pulak jadi 1st group dok depan..hahaha..



Kejap2 kayuh on road, pastu masuk kampung, kuar kampung, masuk taman perumahan, kuar taman perumahan..masuk ladang sawit, masuk kebun sayur..layan jee laaa, sambil dok perati peserta2 lain dok berhenti tepi tukar tiub tayar sebab pancit..pastu ada yang putus rantai..Alhamdulillah group aku semuanya selamat sepanjang kayuhan tanpa sebarang kerosakan..Dari LPP, kitorang 6 orang je, aku, dedau, zahrain, sukri, ikram & zul..

1 comment: