Thursday, September 17, 2009

SEMANGAT RAYA EPISOD - 1
Salam semua,
haaaa nak cerita semangat raya nie macam-2 nak diceritakan...oklah aku bermula dulu dengan tema kaler untuk keluarga aku tahun nie adalah warna Biru....ini adalah pilihan anak sulong aku ..so aku ikut jelah...budak-2 nie kalau kita membahtah kang..merajuk pulak..si adik ikut jer...hehhe nasib baik la ayah depa nie tak banyak kira ikut jer...tq sayang...sebab memahami perasaan anak-2....we all love u so much....

ishhhh !..melalut pulak aku nie....oklah part 1 yang aku nak cerita nie bermula dengan acara tunjuk menunjuk dan order mengorder..haaa yang tu besa la tugas aku..and 1/2 sponsored by my hubby...kuih muih semuanya dah sampai dan siap dah kena cukai dah pun...oleh anak-2 aku...( aku memang ada beli extra pun untuk depa makan sebelum raya )..

nie nak cerita lagi nie...pagi tadi aku memang terkezut bila tengok hubby aku tak tdo lepas solat subuh..rupa-2nya sibuk mengemas rak bawah tangga....agaknya dia kemas sebab aku cakap kawan-2 dia nak datang rumah kot...alhamdulillah bang...memang kemas rak bawah tangga tuh..tqqqqqqqqqqqq....aku pulak besa la...buat keje-2 rutin....ermmmm k lah kot...tak tau dah nak tulis apa dah...ngantok sangat.....bila free nanti aku update lagi yek.....nak sambung keje..kang bos nampak kantoi pulak...hehehheh daaaaaaaaaaaaaaaa QRT dulu 73...ops sebelum tu aku sekeluarga ( 9W2SEV + 9W2LPP + Mohamad Azim Hakimi dan Nur Addina Sofea ) ingin mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri dan berhati-2 walaupun dimana anda berada.





No comments:

Post a Comment