Sunday, October 11, 2009

Menu 101009

Jumaat dlm kui 9pm aku baru sampai dari Shah Alam..2 hari aku portable kat sana..boring dok kat hotel..Bawak handy, cuma leh monitor je..nak join QSO x dpt menjangkau mana2 repeater..
Training Distributed Control System kat Concorde Shah Alam tuu agak membosankan..huhu..6 org je participants..5 org dari LPP, 1 org dari Libya, tapi XYL dia org T'ganu..Dulu XYL dia study kat UTM Johor, amik electrical engineering..aku kalau bab2 training, org yg ngajor tuu dok baca slide je kat depan mmg takleh masuk laa..dah laa byk tentang IT..blurrr je aku tgk semua org...dah la yg nganjor tuu dari India..ayoo yooo....hahaha..

Pagi Sabtu awal lagi dah bangun, setel kan semua urusan yg wajib..dlm kui 8am aku start training aku yg pertama setelah 2 bulan berehat...Menu pagi sabtu tuu 60km, kayuhan dari base station aku, Pantai Remis ke Taiping..aku tamatkan dgn masa hampir 2jam 30minit..teruk giler time yg aku rekodkan, sepatutnya dlm 2jam dah abis..average aku leh pi 25km/h jee..paling slow 20km/h..ni laa akibatnya kalau dah lama tak kayuh..suffer giler aku mengayuh pagi tuu..sampai kat air kuning aku calling VZO, kot2 rakan tepeng ada buat kayuhan pagi tuu..tapi takde, VZO pon ada kat bank..maklum laa org kaya dah dia laaa ni..huhuhu...paling suffer aku panjat bukit doremon, takde la tinggi pon bukit ni, tapi kaki aku takmo respon..hampeh betoi,camne nak panjat laluan balik pulau 25/10 nnt..???? sampai je kat puncak, telan powergel,baru lega sket..Sampai je kamunting, aku disambut oleh ujan renyai2..
Elok sampai je kat portable base station aku, layan tido sampai ke petang..huhu..penat gilerrrr..."padannnn muka koooo"..ahahhaa...


No comments:

Post a Comment