Friday, October 30, 2009

Ride with CM Penang

Berjaya jugak dptkan Finisher Jersi tuuu...apapon aku enjoy ride ni, ikut pace aku jee, especially masa climbing..pagi tu aku berdebar giler nak kayuh, dgn tido tak cukup, 3 jam je aku dpt tido..Alhamdulillah, aku complete kayuhan 80km round island ngam2 3jam..Masa tak rasmi yg mula2 direkodkan 2jam 40 minit...tapi bila dah di check semula, ngam2 3jam..aku dgn bergayanya menamatkan kayuhan dgn 9W2NDB (Lizam - http://9w2ndb.blogspot.com/) tu pon dpt "tangkap" dia balik kat gurney drive, lajuuu siottt dia skg ni..climbing teluk bahang steady jee..aku mcm biasa, climbing mmg slow..dah abis gear dah aku guna..huhuhu...
Dari Malakoff Cycling Club 5 org semuanya,aku, Hamid, Hairul, Keon, Zahrain...mcm biasa flat road aku leading dulu laa..tinggal kaw2 punya, join lead group pertama 45km/h punya speed..aku leh maintain 10km jee sebelum kena dropped dari lead group..hehehe..aku toleh je belakang, tgk Miza dah ilang, taktau kat mana aku tertinggal dia..lepas tu start je climbing kat balik pulau, Hairul dah potong aku dan kayuh sama2..Start je climbing yg agak curam, Hairul dah start drop aku, pastu Hamid pon sampai..rileks jee kayuh naik balik pulau...Keon dgn Zahrain dah tertinggal belakang..Last2 tinggal laa aku sorang2 kat tengah2..Miza potong masa aku stop sebab kaki krem..hampehhhh...steady je dia kayuh...

Trail Round Island 80KM(2 puncak balik pulau dan teluk bahang)

"Gergasi" Dah Ready..


Jersi Finisher

Tamat kayuh dgn 9W2NDB

Antara Rakan HAM yg join kayuhan 50km (teluk bahang)

9W2ABV (Pak Abu)


No comments:

Post a Comment