Wednesday, October 7, 2009

Portable Station

Hari ni,071009 travel ke Shah Alam..gerak dari base tadi kui 2pm lepas hantar harmonik aku pi sekolah..saja je takmo lalu hiway, try laluan pesisir pantai dari manjung sampai ke meru..1st time aku travel lalu jalan ni ke Shah Alam..Mujur la 9W2IOI bagi aku guna YL dia, kalau tak, kompom la aku sesat dari meru nak ke Concorde Shah Alam ni..aku main redah jee, ikut arahan YL tuu, mmg bergantung nasib dgn YL ni jee kalau dia tipu aku,sesat laa jawabnya..at last sampai jugak aku 6.30pm..
Bilik pulak dah abis, tinggal premier room je tapi harga mahal laa..belasah je la..takkan nak tido masjid shah alam (masjid shah alam dekat je)
Yg best nya bilik premier ni, bilik ada internet free (unlimited access)..pastu tiap2 petang ada "Complimentary Evening Cocktail" unlimited jgk food and drinks kt "Premier Lounge"..Lepas je check in tadi, terus dgn x malunya aku pi makan..huhuhu..lapor wooo travel 4 jam tadi..

Room mate aku x sampai lagik, boring dok sorang2..monitor RBC pon takde org QSO..tima kasih 9W2GTR (faizal) sms kat aku frekuensi 9M4RBC ni..dan TAHNIAH faizal!!! dah LULUS CW pagi tadi..Khabarnya 24 org yg dah LULUS dan bakal menjadi 9M2 nnt..




No comments:

Post a Comment