Friday, November 2, 2012

Holiday Villa lagi..Training.

Ada training kat Sunway Lagoon Hotel..tapi tak leh dok situ sebab room rate mahal bebenor walaupon dah guna corporate rate company yg provided training tuu..last year still boleh lagi dok kat Pyramid Tower Hotel..rate baru RM260 without breakfast..skg ni dah jadi RM360 without breakfast..Kalau nak dok jugak boleh, tapi kena tambah sikit le duit sendiri..dah over aku punya limit..So pakat dgn member2 yang join training ni, dok kat Holiday Villa jela, lagipon tak jauh..Pegi balik naik teksi, tak payah susah2 nak drive..

Rate Holiday Villa pon ok, bilik pon best..Skang dah ada wifi kat bilik, takde la boring dok sensorang..dapat jugak skype dgn famili kat umah..yang tak best, TV je besor tapi channel kurang..

Walaupon agak kontroversi nak pi training ni, tapi berbaloi la dapat "best student"..

Training ni mmg aku dah pegi 4 tahun lepas..Ikut boss aku dulu sapa yang dah pegi training lebih dari 3 atau 4 tahun, boleh requested lagi pergi training tu utk refresh balik..so tahun ni aku & member2 yang lain pilih laa lagi training ni..lagipon dah tak byk training yang boleh pilih, mostly semua dah pergi..
Alhamdulillah, dapat jugak released pi training ni..Benda2 yang belajar 4 tahun dulu, plant lain dah tak pakai lagi dah, semua dah upgraded dgn latest punya device..buat kena gelak je bila bagitau kitorang pakai lagi model lama..firmware pon dah outdated, lepas ni takleh update lagi..

Untuk best student, dpt hadiah power bank..memang aku dok survey2 kat lowyat dah nak beli power bank yoobao ni untuk cas ipad..rezeki, tak payah beli lagi..






No comments:

Post a Comment