Monday, April 12, 2010

Budak Nangis sebab Rindu Ayahhhhhhh

Petang tadi abang aku yang no.3 ada kol aku kat opis( masa tengah bersiap-2 nak balik KL ).Terkejut aku dengar suara addina menangis...aku dah cuak dah ingat kan kenapa..rupanya dia nak ikut abang aku balik KL...dia nak ikut ayah..nak dok ngan ayah.Ishhhh haru dibuatnya...tak tau la macammana mak aku pujuk dia....tapi dia memang beriya-2 nak ikut...dia nie agak manja la dengan ayah dia..maklumlah anak ayah...hari-2 dok tanya bila ayah nak balik dan tanya ayah ada kat umah tak ( masa oTW nak balik umah )..ermm tak tau la malam nie apa pulak dia nak buat..tapi haaaaaaa kalau ayah dia keje malam dia ok jer...tapi dok mintak jugak nak kol.Besa la...permintaan kena pangkah siap-2 ( bukannya apa takut kacau ayah dia tengah wat keje )..dia dah la banyak soklan.

nie muka budak yang rindukan kat ayah dia..gambar nangis xder..sebab kejadian berlaku di belakang tabir..hehehe



No comments:

Post a Comment