Saturday, April 24, 2010

JMFR 2010

hahaha...aku dah sampai umah, tepat 11 am tadi...sempat post en3 pasai JMFR 2010 lagi..time ni JEN and team media prima, emiza, lizam & pak lah and the parit geng mesti baru sampai segari, tengah dok pulun kaw2 punya..sat lagi depa amik upah panjat jambatan tuanku bainun sebelum sampai check point 3...hehehe...apa pon mmg hebat JEN, emiza, lizam skg ni..byk improvement pada JEN, tak mcm MIFR dulu..skg dah leh stay dlm peloton..berbaloi baloi laa training hang JEN...

Gambo dari hp aku takde, pasai aku tak sempat nak snap, yg ada ni pon gambo yg sempat di amik oleh XYL aku..xpe, nnt aku sedut dari Lizam, emiza, toki..laju dok kejar peloton depan..mmg tak terkejor pon..mujur la XYL aku, 9W2SEV jadi support car, bawak dlm 35km/h aku cucuk angin dari belakang..save energy..aku start dari roti segar, air tawar...ngam2 sampai umah mileage 50km..mulanya tak bercadang pon nak join JMFR ni, pasai terikat dgn jadual kerja..tu yg aku tak register awal2..last2 dpt OFF, terus aku msg kat Toki (org kuat JMFR) bgtau nak tumpang kayuh sama..dia ckp no hal leh join..dpt laa aku selit2..Team Malakoff yg join pon aku jumpa hamid & aini HQ je..



Kali ni kayuh dpt lagi kawan baru antaranya herman, dulu senior aku masa kat vokasional tepeng & PUO..skg dia keje kat Janamanjung..dept pon C&I mcm aku..hehehe..kebetulan semlm masa aku pi breakfast kat roti canai pak hassan, dia pon ada sama kat situ..aku nak tegur takut silap org..last2 jumpa dia masa ride tadi..terus aku tanya laa..sempat laa jgk sembang sambil kayuh..
Check Point 2 Beruas
Pak Chu dok buat apa tuu..????

Kuat Team ni..!!!

Ok la..all d best utk semua peserta & organiser JMFR 2010..marshall pon sempoi..cuma ada 1,2 kemalangan je tadi..biasa la dlm peloton sorang bergesel, yg blkng tak sempat elak jatuh la..perkara kecik je tuu..



No comments:

Post a Comment