Sunday, April 11, 2010

PoRtabLe Di Kuala Lumpur


Bermula hari ni 110410, aku akan portable di Legend Hotel Kuala Lumpur diatas tugasan khas selama seminggu..Bergerak dari base station kui 12.30 tghari tadi, sampai ke hotel 4.30pm..Mujur la jalan dari tol duta menghala ke PWTC tak jem..kalau tidak, masak akuuu..dah laa tadi nak sampai hotel pon 2 kali salah jalan...

Hotel 5 star, tapi dlm bilik wifi free pon takde, hanya kat lobi jee..nasib baik et0n bagi aku pinjam beruk band dia...leh laa jugak buat teman aku selama seminggu kat sini..Agak2 bosan hotel ni, pindah dok hotel lain..2 hari legend hotel, 2 hari lagi hotel lain, 2 hari lagi pulak tukar hotel lain lagi..Semuanya nnt boleh claim balik asalkan room rate tak lebih RM250/nite..Utk Legend Hotel ni, RM230/nite + breakfast..

Bilik luas, tapi perabot agak lama..maybe hotel ni hotel lama kot kalau nak dibandingkan dgn Hotel Sri Pacific depan tuu..Dlm bilik aku ni,mini bar pon kosong.. TV pon 21 inci biasa jee, Sri Pacific siap LCD TV 43 inci lgi..puas hati aku dok Sri Pacific dulu, tapi skg ni dah takleh nak dok situ..Burst aku punya limit RM250/nite..hahaha...





No comments:

Post a Comment