Tuesday, April 6, 2010

Demam...BaTuk.....DeMam.....BatUK.....

2 minggu lepas kitaorang satu family semua kena DBDB( Demam batuk..Demam batuk ).Nak tau kenapa aku panggil demam batuk..demam batuk, sebabnya demam 2 hari hilang lepas tu demam balik.Mula-2 aku batuk(rasanya aku dah berjangkit dengan member opis)esok nya terus demam, lepas tu anak aku pulak addina demam and batuk, hari yang sama jugak anak aku yang sulong demam and batuk ( seminggu tak pergi sekolah ).memang seksa bila aku tak sihat/sakit ditambah pulak dengan anak-2.husband ok lagi steady lagi...aku lega la at least ada sorang yang sihat dalam rumah ok lah...last-2 dia pun sama jugak demam and batuk dan ditambah pulak dengan sakit gigi..adoiiiiiiii..aku cuba jugak lawan demam and batuk nie walaupun dah telan segala jenis ubat.seminggu jugak la aku on off kat opis...mai pagi balik t/hari.lepas seminggu aku ngan anak-2 dah recover balik walaupun sampai hari nie aku still batuk lagi.Tapi yang dok mengerang menanggung kesakitan lagi husband la..demam dah baik..gigi pulak buat hal..dah jenuh dah suruh p klinik gigi..takmo jugak takut...last-2 hari isnin ( 050410 ) pergi jugak klinik..aku dah nak start lega sebab bila husband decided macam tu.bila semua dah selesai aku bersyukur sangat kat Allah ta'ala dan aku terima semua ujiannya.

Jom layan gambor dina masa bawak dia g klinik...yang lain xder..sebab muka dah poyo..





1 comment:

  1. gambor org sakit gigi poyo juga kew... ;)

    ReplyDelete