Sunday, May 16, 2010

Citer lagi pasal Besday Addina

Citer pasal besday addina memang banyak yang nak diceritakan...aku pun heran kenapa aku xder semangat nak order kek untuk dia padahal aku dah surf blog kawan aku untuk order kek princess..tapi ntah lah..

pagi aku p keje macam biasa..dan kat office aku slow jer..and pagi tu jugak aku ada bawak laksa mee untuk kak ami yang akan berhenti kerja..so layan kat pantry ramai-2..
Alhamdulillah lepas jugak niat aku nak buat makan-2 untuk kak ami dan untuk meraikan besday addina.

tengah hari aku ngan kawan-2 plan nak p lunch kat luar naik kete baru kawan aku..kete wish..layan jugakkkk..nak p makan kat pantai remis jer...masa OTW nak p kedai makan mak aku kol cakap abang xcident...ya Allah aku rasa kaki aku lemah dan terus terfikir abang macammana.....lepas tu aku terus kol abang...dia cakap dia ok...cuma kete dia jer yang tak berapa nak ok...tapi still boleh jalan ..cayanunalif yang dah hentam kita dia..***** betullllllllll geram betul aku.....dah la khayal semacam...baru lepas pekena kot....geram tak habis lagi nieeeee

aku tak boleh nak citer panjang lebar nanti biar 9W2LPP akan citer selanjutnya....

tapi yang aku sedih xcident nie jadi time besday anak aku..dan kebetulan jugak cukup 1 tahun kes transformer ST34 meletup..banyak nyer aku mengeluh..aku anggap nie semua ujian dariNya..

untuk Anak ibu..ibu sentiasa doakan untuk anak-2 ibu yang baik sahaja...Tahun depan takmo lagi jadi macam nie..

Esoknya..plan balik tepen jap..dan untuk menenangkan hati... aku,abang dan anak-2 aku sambut jugak besday untuk addina ..so plan p secret recipe kat Tesco taiping..sambut sederhana jaaa..beli kek slice-2 jer and yang lain order makanan tambahan..dina pilih sendiri kek..CHOC MUD and kids meal..ok lah tu..dia memang suka coklat...Sori sayang besday dina ibu sambut ala kadar saja..apa-2 pun ibu sayang sangat kat dina walaupun suka sangat cubit abang dan buat peperangan dalam rumah..

Jom layan gambar yang diambil melalui h/set kat secret recipe..tapi untuk pic kete yang kena hentam tu biar 9W2LPP yang posting...


Sempat Posing sebelum p tesco



Kek yang addina pilih..




Addina yang tak sabar nak makan kek


Azim yang memang tak suka ambik gambor..



ayah yang malu-2 bila anak suap kek..heeheheh



No comments:

Post a Comment