Thursday, May 13, 2010

Wow..!!!

Patut laa 9W2SEV bukan main lgi sibuk kat dapor mlm tadi..rupanya masak laksa mee...ni menu special kat area pantai remis ni, klu pi tempat lain mmg x jumpa..Mlm tadi masa aku dok syok layan Giro De Italia Stage 5, bau2 yg sedap2 memenuhi segenap ruang dlm umah sampai ke tingkat atas..hehe...

Hari ni ada member kat opis dia, last day keje..So depa plan la kot nak buat makan2..XYL aku masak menu special dia, laksa mee..mmg power, sedap kena dgn selera aku...pagi ni je disebabkan laksa mee tu aku dah kira amik heavy breakfast, baper kali tambah tu biarlah rahsia..taktau dah baper byk kalori ni aku amik pagi ni..tp sedap punya pasai, belasah aje laaa..huhuhu...

Tengkiuu sayang..!!!!

Meh layan gambo weyh..!!! kompom tak abissss...


No comments:

Post a Comment