Tuesday, May 11, 2010

Walimatulurus De Sungai Buloh

Lama bebenor rasanya tak update blog nie maklumlah Bizi dengan tugasan kat umah ngan opis.tapi try jugak nak luangkan masa untuk update.

Last Saturday Konvoi 3 biji keta p kenduri kat sungai buloh..umah Ayah chik ( adik abah ) .kali nie aku sendiri yang drive pergi ngan balik dengan ditemani adik aku tanpa ditemani suami tersayang.xperlah bang dah kena kerja nak buat macam mana...tapi takpa no problem drive jugaklah.bertolak dari umah pukul 8 pagi sampai sungai buloh pukul 11 lebih.Tapi yang tak tahannya sampai kat rawang mata ngantok giler, dalam pala dok ingat kalau la ada abang ikut sama leh la tdo..huhuu.dok pikir jugak camner nak hilangkan ngantok,ajak dina karaoke dalam keta.last-2 dia boring..huhuu.

Majlis kenduri nie diadakan di dewan meranti sungi buloh..sedara mara aku jer dah penuh dalam dewan tu, maklumlah adik beradik ramai...tapi yang bestnya 1st time aku dapat jumpa anak sedara aku yang dok kat melaka @ cucu mak yang ke-22 )..cuteeeee..hehehe

Lepas asar dalam pukul 5 bertolak dari umah ayah Chik drive agak slow coz ujan lebat dari rawang sampai sri Iskandar...adoi..singgah makan jap sampai umah kul 10 lebih dengan disambut oleh abang...penat giler..terbaring tak hingat.

Kepada kak ngah ngan suami ( Rona and Nasa ) semoga Jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat....gaduh selalu jangan tapi sekali sekala ok.

Jom lah layan pic's ( tq kak net @ kak putu coz send gambar kenduri ).


aku ngan sepupu aku dari Klang termasuk kak net @ kak putu










kak ngah ditemani adik beradik dan ayah Chik ..tanpa seorang ibu ( meninggal last year coz breast cancer )


Majlis akad nikah ( suka sangat tengok kak ngah pakai baju ala-2 arab..cantikkk )


Mak ( kanan ) dengan Ipar duai


Adik ipar yang kat melaka ( tengah ) dengan kak intan baju purple dan adik aku yang teman aku

1 comment:

  1. rasa havoc ah kenduri kali ni..
    ramai...meriah..penat...panas..
    but besttttttttt..!

    ReplyDelete