Wednesday, May 26, 2010

Kami Nak Cuti..!!!


Last check takut tertinggal apa2 barang lagi sebelum bergerak ke LCCT utk bercuti bersama Malakoff Group ke Chiangmai/Chiangrai..tapi yg penting passport mesti kena simpan dulu dlm beg, kalau tertinggal babai laa jawabnya...huhuhu..Roti, Megi, Milo 3 in 1 dan ubat2 pon dah ready...utk spare jee kot2 emergency...tapi dari review member2 opis aku yg dah pi sana depa ckp byk kedai makan muslim..siapkan duit je banyak2..

Tghari amik azim kat sekolah, lepas tu baru gerak terus ke Cheras, portable jap kat sana..Flight aku kui 7am esok..tp 2 jam sebelum dah kena ada kat LCCT, so awal2 pagi dah nak kena gerak dari cheras...Anak2 aku masing2 dah excited nak ke Chiangmai..Termasuk la aku dgn XYL pon sama..huhuhu...

Last trip pi Phuket aku cuma bawak azim je, dina kena tinggal..Lagipon dia kecik lagi masa tuu, kesian pulak..Tapi last year pi Bandung bawak azim & dina nampak ok je, tak banyak kerenah..so tahun ni boleh la ikut ke Chiangmai..

Mujur laa start tahun ni passport dah murah, kalau tidak koyak poket...huhuhu..Tapi aku still kena bayar RM300 sebab passport aku hilang..Bila buat baru, tak dpt package murah tuu...Passport aku yg hilang tuu aku baru je buat bulan 4 2009, baru guna sekali je masa pi Krabi...

Balik dari Chiangmai nnt, terus gerak ke Kelantan utk ride Jelajah Pantai Timur 3 hari...Dgn takde training langsung, aku takde expect yg lebih2 pon utk Jelajah Pantai Timur ni...kayuh setakat mampu & try utk abiskan semua stage dari hari pertama sampai hari ke 3..Maybe hari ke 2 tuu perit sket, sebab laluan berbukit & tentunya byk climbing utk kutip point KOM..Hari 1 dan ke 3, takde KOM, cuma sprint je kot..

Stop setakat ni dulu, nnt aku update lagi..Rakan2 semua doakan aku sekeluarga selamat pergi dan balik utk trip ni..

No comments:

Post a Comment