Thursday, November 8, 2012

Sofea last day in Pei Zheng school

Salam semua,

kali ni bersiaran di opis..tak sepatutnya aku update blog dekat opis..tapi mata aku ni ngantok sangat dan terpaksa la aku buat perkara yang memerlukan otak aku ni berfikir.

Lunch hour tadi aku keluar balik rumah sebab nak hantar dina p sekolah.hari ni dia last day kat sekolah tadika..tahun depan dah nak masuk darjah satu..cepatnya aku rasa.igt lagi masa 1st day nak hantar dina p sekolah..semalamam aku tak boleh nak tidur sebab fikirkan dia camne la kat sekolah nnt.tapi petang tu hantar alhamdulillah..dia cepat dapat kawan dan ok jer kalau aku nak balik awal.tapi still tunggu jugak sebab nak jugak tengok dia camner.dina pandai bawak diri walaupun kat sekolah dia ada bangsa cina ngan india..of course la ramai cina sebab sekolah cina kan.tapi dina tak ambil bahasa cina.dina ambil english and BM.principle dia cakap kalau nak ambil bahasa cina kena awal seawal 4 tahun...too late..xpelah skang ni pun dia x segan nak cakap in english kat umah alasan dia nak jadi nurse kena cakap in english..oklah asalkan betul dan dia faham org tanya dan faham nak jawab aku folo jer..hehe

Petang ni ada parents day..tapi aku tak boleh nak attend..so ayah dia akan attend.kali ni tak tau la dina kena suap apa pulak kat mulut ayah dia..ayah dah la pemalu 'sikit'..hehehe.

Dina ni ada 2 orang teachers yang boleh dikategorikan cikgu kesayangan dia la..masa umur tahun teachers shina..teacher ni sempat ajar dia sampai dia umur 6 tahun..pastu digantikan dengan teacher ila..sebab teacher shina continue study.Tq to teacher Shina n teachers Ila.

Lastly..bye..bye to Pei Zheng and insyaAllah meet again bila sampai giliran Iqbal..




No comments:

Post a Comment