Wednesday, June 9, 2010

Malakoff Charity Ride 2010 Edisi ke 5...Part 4

Last Day..Pagi lepas breakfast bersiap pack barang dan masukan basikal dlm van..Planning sebelum balik nak singgah ke Rantau Panjang dulu, pastu ke Bukit Bunga utk shopping..Beli keropok & Buah Pelam je pon..Igt nak buat "mango with sticky rice aka pulut mangga", sedap makan kat Chiangmai aritu, RM3 jee aka 300 baht..

Sampai kat umah dah kui 8pm...sebab singgah ipoh dulu hantar member...Sampai je umah, azim bagitau dia dpt no 1 dlm kelas utk exam pertengahan tahun, Alhamdulillah, ilang penat aku dgr berita tuu...Jumaat hari pertama kayuhan aku tuu, XYL aku pi sain kad laporan dia kat sekolah...Bangga aku, aku dulu masa sekolah pon tak pnh dapat no 1 dlm kelas...asyik tercorot jeee...huhu...

No comments:

Post a Comment